Girl Power! blog

15 finomság a lapos hasért

Nem kell semmiféle trükk, csak gondosan megválogatott ételek, és nemcsak lapos lesz a hasad, de még szuper egészséges is leszel.

Nem kell nagyon megerőltető dolgokat tennünk ahhoz, hogy jól érezzük magunkat a bőrünkben. A diétás újságok gyakran becsapnak, de én azért megpróbálom ismét nyomatékosítani, amit már rengeteg helyen olvashattunk: nincs helyi zsírégetés. Zsírégetés úgy egészben van, amennyiben több kalóriát égetünk el, mint a bevitt mennyiség. Ha ezt betartod, mindenhol fogysz, kivétel nincs, ez mindenkire igaz. Ennyi.

És persze nem csak a mennyiség, de a minőség ugyebár, ami fontos.

Kis odafigyeléssel, tudatos evéssel szinte magától átalakulunk, és közben finomakat is ehetünk. No de lássuk csak, mik is ezek:

1. Extra szűz olívaolaj – az extra szűz olivaolaj segít lapossá varázsolni a hasad, mivel telítetlen zsírsavat tartalmaz, ami kalóriát és zsírt is éget. További előnye, hogy segít alacsonyan tartani a koleszterinszintet.

2. Tojás – a tojás az egyik legcsodásabb proteinforrás, ráadásul a legújabb kutatások bebizonyították, hogy nemhogy nem egészségtelen, mint ahogyan azt elődeink tartották, de nagyon nagy szerepe van a fogyásban. B12-vitamint is tartalmaz, ami segíti a szervezet zsírbontását.

foodiesfeed.com_homemade-baguette

3. Sertéshús – igen, jól látod, sertéshúst írtam. Egy kutatásban bebizonyították, hogy azok, akik napi 6 deka napi sertéshúst fogyasztottak, jelentős súlyt vesztettek, miközben izmot nem.

4. Paradicsom – alacsony kalória-, és magas víztartalmú étek, tökéletes a súlyvesztéshez, én például kilószámra tudom fogyasztani, és sosem unom meg. A paradicsom természetes vízhajtó is, ami fogkúra szempontjából igen előnyös.

SplitShire_IMG_8556-800x500 (1)

5. Spenót – ez az alacsony kalóriatartalmú étel nagyon sokoldalú. Tele van kalciummal, ami segít az izmok összehúzódásában, segítségével könnyen elérhetjük a telítettségérzést.

6. Alma – az almában található sok-sok rost miatt szintén hamar elérhetjük a  jóllakottság érzését.

7. Mandula – segít az izomépítésben, csökkenti az éhségérzetet. Azonban került a sós mandulát, inkább vásárolj természetes, héjjal kapható terméket.

8. Gomba -a hasi zsírt sokszor összefüggésbe hozzák a D-vitamin hiányával. A gomba azonban tele van D-vitaminnal.

9. Lazac -szenzációs haslaposító étel, nagyon alacsony kalóriatartalma van, tele van Omega3-zsírsavval, ami magas fordulatszámú zsírégetésre ösztönzi az anyagcserét.

foodiesfeed.com_DSC0194

10.Brokkoli – zsírmentes, alacsony kalóriatartalmú, vegetáriánusok előszeretettel fogyasztják, ráadásul tele van vitaminnal és rosttal.

foodiesfeed.com_DSC_0008-7

11. Hagyma – tudtad, hogy a hagyma termogenikus zsírégető? Ez azt jelenti, hogy erőteljesen segíti az anyagcsere-folyamatokat, amely által könnyebben ég el a zsír. Ráadásul maximalizálja a zsírégető energiákat.

12. Csirke – fantasztikus étel a zsírégetéshez, alacsony kalória- és magas proteintartalmú étel. A tested több zsírt éget el felszívódó fehérjével, mint a szénhidrátok megemésztésével! A csirke leucint is tartalmaz, amely segít az izomtömeg megtartásában, miközben az anyagcsere pörög.

13. (Nem zsíros) görög joghurt – azért mondom, hogy görög, mert magasabb a fehérjetartalma, mint a normál joghurtoknak. Bónusz, hogy probiotikumot tartalmaz, amelyek csökkentik a – rossz – bélbaktériumok számát, és minimálisra csökkenti a haspuffadást.

foodiesfeed.com_foodiesfeed.com_DSC_0059

14. Grapefruit – egy kutatás során arra jöttek rá, hogy azok, akik naponta háromszor elfogyasztottak egy fél grapefruitot, könnyebben fogytak anélkül, hogy bármilyen más diétás szokást megváltoztattak volna. Úgy tartják, hogy a grapefruitban levő sav lelassítja az emésztést, ami miatt hosszabb ideig érezzük magunkat jóllakottnak.

20140416-DSC_0023

15. Avokádó – készíts guacamolét belőle, vagy csak egyszerűen kanalazd ki a héjából, segít az éhséget kordában tartani, és a zsírégetésben is szerepe van. Olívaolajjal, citrommal ízesíthetjük, esetleg borssal, csilipaprikával. Nagyon alacsony a cukortartalma, így cukorbetegek is fogyaszthatják, tele van vitaminnal, és csökkenti a koleszterinszintet is.

+1: a végére hagytam a bónuszt, a fekete csokoládét: antioxidánsok, flavonolok – ezt már biztosan mindenki tudja. Azt mondják, tényleg csodaszer a fekete csoki, azonban nem árt figyelni, és ha lehet, 70 grammnál többet ne együnk belőle egy nap. Csökkenti a stresszhormonokat is, úgyhogy hajrá!

Kövesd a Girl Power! blogot a Facebookon is!

(via)

***

Kedves olvasó! Köszönöm, hogy betértél! Minden kulturált és építő jellegű hozzászólást örömmel veszek, boldog vagyok, ha párbeszédet kezdeményeztek!

Azonban a kirekesztő, gyűlölködő kommenteket minden esetben törlöm.

Keresd a Facebookon a Girl Power! blogot! Katt a képre:

Girl Power! blog a Facebookon

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!