Girl Power! blog

Újra itt a mannequin challenge, csak épp most fontos üzenete van

A mannequin challenge lényege, hogy a népszerű videókban legkülönbözőbb pózokban mozdulatlanná válnak az emberek. Ezt az ötletet gondolta újra egy indiai reklámügynökség, amely ezzel egy nagyon fontos problémára hívja fel a figyelmet: a szexuális zaklatásra.

mannequin-1

A videót a cég azután készítette, hogy szilveszterkor tömegesen került sor szexuális zaklatásra Bengaluruban (korábbi nevén Bangalor). Az egyik esetről készült, és hamar kiszivárgott videó hatalmas felháborodást váltott ki: a biztonsági kamera felvételén látszik, amint egy férfi egy sikátorban odaamegy egy nőhöz és molesztálja őt.

A figyelemfelkeltő videóban a járókelők mozdulatlanul állnak, miközben azt nézik, amint két férfi zaklat egy nőt az utcán. 

A filmben látható feliratból kiderül, hogy a bengaluru-i Brigade Roadon szilveszterkor megfordult 60 ezer ember közül hozzávetőlegesen 1000 molesztáló lehetett.  

“The rest 59.000 were mannequins”

– vagyis, a fennmaradó 59 ezer ember “manöken” volt, nem tett semmit, talán végig is nézte az erőszakot, talán csak álldogált, vagy továbbment. 

Több mint 34 ezer nő (!!!) számolt be nemi erőszakről Indiában 2015-ben. 

A Don’t Be a Mannequin kampánnyal azt szeretnék elérni, hogy a járókelők ne forduljanak el, ha bántalmazást, támadást látnak, hanem segítsenek a megtámadottakon. 

(forrás: Mic)

***

Kedves olvasó! Köszönöm, hogy betértél! Minden kulturált és építő jellegű hozzászólást örömmel veszek, boldog vagyok, ha párbeszédet kezdeményeztek!

Azonban a kirekesztő, gyűlölködő kommenteket minden esetben törlöm.

Keresd a Facebookon a Girl Power! blogot! Katt a képre:

Girl Power! blog a Facebookon

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!